Öğretim Görevlisi Barış DİNÇER
E-Mail: bdincer@anadolu.edu.tr
Kişisel web sayfası: http://home.anadolu.edu.tr/~bdincer/

Kişisel Bilgiler
Ana Dili:Türkçe
Uyruğu:T.C
İş Adresi:EĞT. FAK. YAB. DİL. EĞT. BÖL. İNG. ÖĞRT. PROG.
İş Telefonu:+90 (222) 335 0580 / 3520
Fakülte:Eğitim Fakültesi
Bölüm:Yabancı Diller Eğitimi
Ana Bilim Dalı:İngilizce Öğretmenliği
İlgi Alanları:Dilbilim, Dil Edinimi, Sesbilimi & Sesbilgisi,sinir-dilbilim

Öğrenim Durumu
Lisans:  Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği Programı, 01/07/1999
Yüksek Lisans:  Dil ve Konuşma Terapistliği, 23/08/2004

Bildiği Yabancı Diller
1)  İngilizce: Okuma: Mükemmel Yazma: Mükemmel Konuşma: Mükemmel

İdari Görevler
1)  Açıköğretim Fakültesi, İOLP, Merkez Akademik Koordinatör Yardımcısı, 15/05/2011

Yüksek Lisans Tezleri
1)  En Sık Karşılaşılan İletişim Kopukluğu Düzeltme Biçimlerinin Gelişimsel Geriliği Olan ve Konuşamayan Çocuklar Tarafından Kullanımı, 23/08/2004

Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler
1)  "A Description of Communication Breakdown Strategies Produced by Non-Verbal Students with Developmental Disabilities" Education and Training in Developmental Disabilities, in publication for Sept. 2010.

Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitaplarında Basılan Bildiriler
1)  "A Viper is a Wiper to Turkish Students" Fifth International Symposium on the Acquisition of Second Language Speech, Florianopolis, Brazil. "", 26/11/2007
2)  "Sesbilgisel Yapılardaki Çeşitliliğin Dile Özgü ve Evrensel Özellikleri" Syposium of International Association for the Study of Child Language, Wisconsin, USA. "Universal and Language Specific Aspects of Variability in Phonological Patterns" Syposium of International Association for the Study of Child Language, Wisconsin, USA., 16/07/2002

Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler
1)  "Gelişimsel Geriliği Olan Çocukların Kullandığı İletişim Kopukluklarını Düzeltme Davranışları" Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Dergisi, 2005, 6 (1) 33-39."Communication Breakdown Strategies Used by Children with Developmental Delay" Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Dergisi, 2005, 6 (1) 33-39

Ulusal ve Uluslararası Projeler
1)  Okul Öncesi Dönemi Dil ve Konuşma Güçlüğü Olan Çocukların İyileştirilmesi ve Kaynaştırma Uygulamalarına Yönelik Eğitim Modelleri Geliştirme Projesi, 01/01/2001

Başarı ve Ödüller
1)  TEV Lisans Başarı Ödülü, 25/06/1999

Geçmişte Yürütmüş Olduğu Dersler
1)  İNÖ 182 Dilbilinci, 01/03/2001 - 30/06/2003
2)  TUR 203 Türkçe Ses ve Biçim Bİlgisi, 29/09/2001 - 15/02/2003
3)  İNÖ 388 Sesletim, 29/09/2001 - 30/06/2002
4)  İNÖ 182 Dilbilinci, 01/02/2004 - 30/05/2004
5)  İNÖ 208 Dilbilime Giriş, 14/02/2005 - 27/05/2005
6)  İNÖ 123 Dinleme & Sesletim I, 01/10/2006 - 26/01/2007
7)  İNÖ 213 Dilbilim I, 20/09/2007 - 10/01/2008
8)  İNÖ 214 Dilbilim II, 14/02/2008 - 10/06/2008
9)  İNÖ 133 Sesletim I, 20/09/2009 - 10/01/2010
10)  İNÖ 134 Sesletim II, 14/02/2010 - 10/06/2010
11)  TUR204 Türkçe Tümce Bilgisi ve Anlambilim, 20/02/2010 - 30/05/2010

Yürütmekte Olduğu Dersler
1)  Pazartesi Saat 13:00-14:45 : İNÖ134 C Sesletim
2)  Salı Saat 11:00-12:45 : İNÖ134 E Sesletim
3)  Salı Saat 13:00-14:45 : İNÖ134 D Sesletim
4)  Çarşamba Saat 09:00-10:45 : İNÖ134 A Sesletim
5)  Çarşamba Saat 12:00-14:45 : İNÖ214 F Dilbilim II
6)  Perşembe Saat 09:00-10:45 : İNÖ134 F Sesletim
7)  Perşembe Saat 09:00-11:45 : TUR203 Türkçe Ses ve Bİçim Bilgisi
8)  Perşembe Saat 11:00-12:45 : HZİ605 Sesletim II
9)  Perşembe Saat 13:00-14:45 : İNÖ134 B Sesletim
10)  Cuma Saat 12:00-13:45 : İNÖ134 G Sesletim II
11)  Cuma Saat 14:00-15:45 : İNÖ134 H Sesletim II
12)  Cuma Saat 16:00-17:45 : İNÖ134 I Sesletim II